Verjaardagsperikelen

Gisteren werd ik 25 jaar jong. Een kwarteeuw dus. Jezus, wat klinkt dat ook oud!

Overdag heb ik gewoon gewerkt op kantoor want ik vind het nogal stom om een dag vrijaf te nemen op je verjaardag. Wat voor nut heeft dat als iedereen van je vrienden en familie toch moet werken? Zelf op je eentje thuis naar vier muren zitten staren de hele dag is niet fijn.

Van een collega ontving ik op het werk “Kaddisj voor een kut” van Dimitri Verhulst. Een boek dat mij met zijn schreeuwende kaft al een paar keer zeer jeukende handen heeft bezorgd maar ik heb me steeds weerhouden van het te kopen. Nu moet ik het dus niet meer zelf doen 🙂

Dimitri Verhulst – Kaddisj voor een kut

’s Avonds kwam mijn familie gezellig een stukje taart eten en er werden ook cadeautjes overhandigd. Al bij al een heel gezellige avond, opgefleurd door onze twee katten Bougie en Ezra die af en toe voor een grappige noot zorgden. Deze cadeautjes mocht ik allemaal in ontvangst nemen:

Verjaardagsgeschenken

Van mijn ouders:
– Twee heel erg mooie theepotten
– Een boekenbon ter waarde van € 50 uit te geven bij de Standaard Boekhandel

Van mijn zusje en schoonbroer:
– Twee prachtige fotokaders waarvan één al gevuld met foto’s die veel voor me betekenen
– Een afgedrukte foto van één van onze katten, Bougie. Toen was hij nog veel jonger.
– Een plaatje om sleutels aan te hangen
– Geurkaarsjes + een houder die ik helaas vergeten ben bij op de foto te zetten
– Geurende olieën met een theelichtbrandertje
– Een melk- en suikerpotje
– Een doosje voor het bewaren van theezakjes

Van mijn tante (peetmoeder) en nonkel:
– Een mok van Woody
– Een beschermengelsleutelhanger
– Sloffen van Woody, die ik op dat moment aan had en dus ook niet bij op de foto staan.

Eerder kreeg ik van mijn vriend al de Elly’s Choice cadeaucheque en van mijn grootvader een waardebon van € 35 om uit te geven bij een Hubo doe-het-zelf zaak omdat we binnenkort gaan verhuizen en die waardebon gaat ons helpen bij de renovatiewerken in ons nieuwe huis.

Ik ben heel erg tevreden van mijn cadeautjes en ik zal in het weekend dan ook met heel veel plezier mijn boekenbon uitgeven. Ik heb al een heel goed idee van de boeken die ik van plan ben ermee te kopen 🙂

Wat betreft mijn leesvooruitgang, ben ik momenteel bezig in drie boeken en één manuscript.

Met deze boeken ben ik bezig:
– The Book Thief – Marcus Zusak
– Spoorloos – Harlan Coben
– Kroonsz – Marco Kunst

+ een manuscript ontvangen van uitgeverij LetterRijn.

Dus binnenkort komen er weer recensies online. Nog eventjes geduld!

Vergeet ook zeker niet nog eens een kijkje te nemen bij de winactie! Over twee dagen wordt het boek verloot!

Plaats een reactie