Het wordt een drukke leesweek…

Gedaan met de drukte rond Kerstmis en terug naar het dagelijkse leven. Dat betekent voor mij elke dag voltijds gaan werken en ’s avonds op de zetel ploffen met een goed boek. Deze week zal ik -hopelijk- heel erg veel lezen. Momenteel ben ik bezig in volgende boeken:

22

Lizi Mulder – Zinsbedrog
Harlan Coben – Spoorloos (laag pitje)
Markus Zusak – The Book Thief (laag pitje)

En hier bovenop nog een manuscript dat LetterRijn mij toestuurde voor beoordeling.

De reden dat Spoorloos en The Book Thief op een laag pitje staan, is simpel. Vier boeken tegelijk lezen, is vermoeiend. Daarom geef ik voorrang aan boeken die mij toegestuurd werden door schrijvers of uitgevers. Zinsbedrog is mij geschonken door Lizi Mulder zelf, waarvoor ik heel dankbaar ben. Ik verwacht eind deze week een recensie online te hebben van dit boek.

Hiernaast zijn er nog drie boeken onderweg naar mij:

11

Demi van der Veldt – Rode Tranen (geschonken door Demi zelf, waarvoor dank!)
John Brosens – Bloedbroeder 1618 (geschonken door John zelf, waarvoor dank!)
Bernard Minier – Een Kille Rilling (gewonnen via Facebook bij Xander Uitgevers, waarvoor dank!)

Alle zes bovenstaande boeken zullen zeker weten tegen eind januari gerecenseerd worden op mijn blog. Als er nog boeken zijn die jullie graag gerecenseerd zouden zien op mijn blog, mogen jullie dit steeds laten weten in de comments-sectie.

Plaats een reactie